پنجره یو پی وی سی | ایران یو پی وی سی

ایران یو پی وی سی یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره upvc

پنجره یو پی وی سی | ایران یو پی وی سی

ایران یو پی وی سی یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره upvc

ویژگی های محصولات یو پی وی سی با کیفیت چیست؟

به کمک سیستم شیشه‌ی عایق دوجداره، سروصدا تا ۳۰ الی ۴۰ دسی‌بل کاهش می‌یابد.
محصولات uPVC خوردگی نخواهند داست. موریانه‌ها هرگز نمی‌توانند مانند محصولات چوبی به محصولات uPVC نیز نفوذ کنند.
تمامی بخش‌های محصولات uPVC در برابر آتش مقاوم هستند.
قفل‌ها و چفت و بست درب‌ها و پنجره‌ها، امنیت کامل را تضمین می‌کنند و لازم نیست در مورد امینت هیچگونه نگرانی به خود راه دهید.

ویژگی‌های محصولات upvc با کیفیت

به عنوان یک مزیت، شما باید این محصولات را با محصولات دیگر از جنس‌های مختلف مقایسه کنید، به خصوص درب‌ها، پنجره‌ها و پروفیل‌های چوبی، شیشه و آلومینیوم. چوب معایب زیادی دارد مانند باد کردن، تاب برداشتن و شکستن، در حالی که محصولات uPVC اینطور نیستند. آلومینیوم الکتریسیته تولید می‌کند، در حالی که محصولات uPVC با موادی با پوشش فولاد و مقاوم در برابر آتش و ضربه ساخته می‌شوند.

درب و پنجره‌های شیشه‌ای عایق، همیشه رجه حرارت محیط را خنک نگه می‌دارند، بنابراین، هزینه برق شما تا ۳۰٪ کاهش می‌یابد. محصولات uPVC ما، بسیار با دوام و بدون نیاز به رنگ هستند و همیشه نو و تازه به نظر می‌رسند. در نتیجه می‌توانید در طولانی مدت در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

مواد مورد استفاده در محصولات ما بدون سرب و سازگار با محیط زیست و مطابق با استانداردهای اروپایی هستند. پنجره‌ها و درب‌ها به منظور مقاومت در برابر باران و رطوبت و جلوگیری از نشت آب، دو بار مهر و موم شده‌اند. حفاظت از نور خورشید نیز توسط عایق حرارتی امکان‌پذیر شده است. بنابراین ساختمان شما بدون نیاز به صرف انرژی زیاد، خنک خواهد شد.

اتصالات این محصولات تحت تاثیر آب قرار نمی‌گیرند. حتی در آب و هوای مرطوب نیز درب و پنجره‌ دو جداره upvc پوسیده یا خراب نمی‌شوند. قاب‌های گالوانیزه و تقویت شده آنها، در برابر بادهای قوی مقاوم است؛ و از این رو محصولات uPVC ما برای ساختمان‌های بلند یا نزدیک به دریا ایده‌آل هستند.